1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Linda Geltink - WaarBenJij.nu 1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Linda Geltink - WaarBenJij.nu

1 dag voor vertrek

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

06 Februari 2015 | Nederland, Lochem

Hoi volgers!

Mijn laatste week in Nederland zit er inmiddels bijna op.

Nog één avondje genieten samen met Rene en dan morgen naar het
vliegveld! Ik land ‘s avonds in Paramaribo om 20:45uur, tegen die tijd is het hier na midden nacht.

De laatste week bestond eigenlijk uit heel veel leuke dingen! Ik heb cabaret voorstellingen van Najib Amhali en Jochem Meijer bezocht, echt genieten! Naar de bios geweest met Rene. Een paar keer wezen lunchen en high tea met lieve vriendinnetjes, de laatste volleybalwedstrijd gehad en de laatste trainingen. Afscheid moeten nemen van die leuke teamgenootjes van dames 2 en dames 1, zelfs dat is lastig. Verder nog afscheid genomen van m’n schoonouders en m’n oma’s. En nog even lekker veel samen geweest met mijn ouders en mijn grote witte vriend Zorro!:) En nog meer genieten met al die lieve cadeautjes, kaartjes en berichtjes, echt zo leuk!!

Het afscheid komt nu wel heel dichtbij en dat begin ik maar al te goed te beseffen. Het is allemaal zo dubbel, afscheid nemen is lastig maar aan de andere kant heb ik ook veel zin om mijn avontuur in Suriname te beginnen. Afscheid nemen van mijn leuke vriendinnen, mijn gezin en mijn ‘schoon’ gezin en natuurlijk van mijn allerliefste vriend Rene. Man, wat zal ik jullie gaan missen! Maar natuurlijk ook mijn 2 kleine deugnieten Leo en Shy, ik hoop dat ze me nog herkennen als ik over 5 maanden weer terug ben en mijn grote witte vriend Zorro ook.

Ik ben heel erg blij en dankbaar dat ik zo veel lieve mensen om mij heen heb. Mijn volgende verhaal zal ik plaatsen als ik in Suriname ben, ik hoop dat ik daar snel internet heb om iedereen weer te contacten en te horen hoe het met jullie gaat! :)

Tot snel!

  • 06 Februari 2015 - 19:47

    Monique :

    Succes lin!!!!!! En heeeel veel plezier!

  • 06 Februari 2015 - 20:06

    Rianne:

    Linda,

    Hele goede vlucht en wij weten zeker dat je daar gaat genieten.

    Groetjes Jeroen en Rianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Via deze weg probeer ik mijn verhalen over mijn stage, van 5 maanden, in Suriname met jullie te delen.

Actief sinds 24 Jan. 2015
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 10563

Voorgaande reizen:

24 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

07 Februari 2015 - 07 Juli 2015

Stage @ Suriname

Landen bezocht: