2 weken voor vertrek - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Linda Geltink - WaarBenJij.nu 2 weken voor vertrek - Reisverslag uit Lochem, Nederland van Linda Geltink - WaarBenJij.nu

2 weken voor vertrek

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

24 Januari 2015 | Nederland, Lochem

Hoi!

Over precies 2 weken vlieg ik naar het warme Suriname!
Heerlijk om deze flinke sneeuwbui nog even mee te mogen maken!!:)

Alle voorbereidingen zijn inmiddels gedaan, ik heb verschillende inentingen gehad, mijn visum is binnen en mijn huisversting en stage zijn geregeld!

Ik ga op het terrein van een kindertehuis in Paramaribo wonen. Vanuit Saxion Enschede gaan er18! studenten, waarvan er 2 bij mij in huis komen. Namelijk Roos en Carina!:)

Ik ga stage lopen bij een crisis kinder tehuis in Paramaribo (niet het kindertehuis op het terrein waar ik ga wonen). Dit lijkt mij een hele uitdaging en daar heb ik dan ook veel zin in.

Ik vlieg 7 februari weg en ik kom 8 juli terug, ik ben dus 5 maanden weg.

Het is vreemd om alle dingen hier voor even af te sluiten, laatste momenten en feestjes met vriendinnen, laatste trainingen en wedstrijden met de volleybal, laatste vergaderingen met de volleybal, laatste stage en school dagen en natuurlijk de laatste momenten samen met Rene!:(

Ondanks dit heb ik er toch veel zin in en denk ik dat de tijd daar heel snel (misschien soms te snel) zal gaan. Ik wil jullie proberen op de hoogte te houden via deze website. Ik vind het leuk om berichtjes te krijgen over hoe het in Nederland gaat, maar ik wil al wel vast mededelen dat het zo kan zijn dat ik niet altijd internet heb.;)

Liefs,
Linda

  • 24 Januari 2015 - 09:28

    Jolien:

    Haa Lin,
    Spannend nu het zo dichtbij komt. Heel leuk dat je hier je verhalen gaat plaatsen

  • 24 Januari 2015 - 09:34

    Jolien:

    mmm, mijn vorige bericht is hier niet helemaal geplaatst.
    Ik wens je in ieder geval super veel plezier in Suriname! Ik vind het super stoer van je!
    Geniet ervan

  • 24 Januari 2015 - 15:03

    Irma:

    Super gaaf om jou zo te mogen volgen en deel te maken van jou ervaringen!!!! Mochten wij niet meer spreken of zien dan van onze kant Super veel plezier pas goed op jezelf.

  • 24 Januari 2015 - 16:51

    Zina:

    Lieve Lin, leuk dat je een reisverslag bij gaat houden! Ik ben heel benieuwd naar al je avonturen maar ga je ook onwijs missen! Liefs, Zina xx

  • 24 Januari 2015 - 17:13

    Monique:

    Lin veel succes!!! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Via deze weg probeer ik mijn verhalen over mijn stage, van 5 maanden, in Suriname met jullie te delen.

Actief sinds 24 Jan. 2015
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 10615

Voorgaande reizen:

24 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

07 Februari 2015 - 07 Juli 2015

Stage @ Suriname

Landen bezocht: