Nog eventjes volhouden - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Linda Geltink - WaarBenJij.nu Nog eventjes volhouden - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Linda Geltink - WaarBenJij.nu

Nog eventjes volhouden

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

15 Juni 2015 | Suriname, Paramaribo

Hoi lezers,

Dit keer een kort verslag.

De tijd met Rene is voorbij gevlogen, helaas!:( dat betekend dat ik nu weer een maand zonder hem moet. Deze eerste week zonder hem vloog gelukkig voorbij dus ik heb er vertrouwen in dat de andere weken ook voorbij vliegen!

Maandag begon ik later met stage en keken we ’s middags de film Spijt met de oudere kinderen en stelden wij ze ondertussen vragen. Het blijft een mooie emotionele film.

Dinsdag t/m donderdag had ik gewoon stage.

Vrijdag ging ik met het meisje die ik begeleid naar de psychiater. Het was mooi om te zien dat zij zoveel respect voor hem heeft en eerlijk was over wat zij voelt, in het kindertehuis toont zij regelmatig respectloos gedrag en zij stelt zich niet kwetsbaar op. We hebben een selfie gemaakt maar deze mag helaas niet op internet.

Vrijdagavond gingen Roos en ik uit eten bij Garden of Eden, dit is een voor Surinaamse begrippen luxe restaurant. Het is een restaurant met mooie tuin, goede sfeer door de lampen en aankleding en mooie beelden. Het is duur eten voor Surinaamse begrippen maar eigenlijk viel het wel mee. 30 euro voor een cocktail, hoofdgerecht en een toetje, daar kun je in Nederland niks van zeggen.;) De foto’s bij dit verslag zijn van dat restaurant.

Zaterdag heb ik netjes aan school gewerkt, ik moest dit weekend mijn eindverslag van stage afkrijgen omdat ik deze dinsdag moet inleveren. ’s Avonds keek ik wat afleveringen van series met Roos.:)

Zondag ben ik weer verder gegaan met mijn eindverslag en gingen we naar de shopingmall en gingen we uit eten omdat morgen 1 van de studenten van het terrein vertrekt.:(

Volgende week heb ik een gewone week en moet ik maar eens beginnen aan mijn portfollio. Die week erna is mijn laatste stage week, dan heb ik ook eindgesprek en op die dag vertrekken ook 2 huisgenootjes en een andere studente van het terrein.

Die vrijdag t/m maandag ga ik naar de blanche marie watervallen, daar kijk ik erg naar uit en de laatste 1,5 week doe ik het lekker rustig aan en geven de andere stagiaire en ik nog een afscheidsetentje en disco op onze stage.

Kortom, ik heb nog leuke dingen in het vooruitzicht, ook spannende dingen zoals het eindgesprek op stage. Als de weken zo snel gaan als deze week ben ik zo weer in Nederland en daar kijk ik eerlijk gezegd erg naar uit!

Liefs!

  • 15 Juni 2015 - 12:41

    Jolien:

    Haa Lin,
    Fijn dat de afgelopen week zo snel is gegaan. Goed bezig geweest voor school zeg, kan ik een voorbeeld aan nemen ;) Mijn portfolio moet ook volgende week af zijn.
    Met je eindgesprek komt het vast goed, jij kan dat!
    Genietze nog van de laatste weken! Ze zijn zo weer voorbij :D Ik kijk er ook naar uit als je terug bent, samen weer veel leuke dingen doen! Kus Jolien

  • 15 Juni 2015 - 13:55

    Linda Klein Geltink:

    Hee Jolien!:)
    Jaja moet maar even, dan kan ik volgend jaar gewoon op dat jaar richten en hopelijk geen herkansingen.;)
    Ja komt goed, ik heb daar ook zin in, mis die gezelligheid echt wel!
    Xx Lin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Via deze weg probeer ik mijn verhalen over mijn stage, van 5 maanden, in Suriname met jullie te delen.

Actief sinds 24 Jan. 2015
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 10586

Voorgaande reizen:

24 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

07 Februari 2015 - 07 Juli 2015

Stage @ Suriname

Landen bezocht: